Treningsmotivasjon


Heisann! Siden det er januar og mange har stor treningsmotivasjon tenkte jeg å komme med et lite tips. Jeg er ikke ekspert i det hele tatt, men tenkte å tipse om det lille jeg liker. Treningssenterene er som oftest proppfulle i januar, så da kan man jo ty til litt hjemmetrening. Jeg liker å trene ute i frisk luft, og et stort bonus er jo at det ikke koster et øre. Denne idén fant jeg på Instagram og ble veldig inspirert. Man skriver en treningsøkt på en lapp, som f. eks "Jogge 5 km", "Intervaller i intervallbakken", "Styrke mage og lår", "Sykle 10 km" osv. Det er opp til deg selv hva du vil skrive på lappene dine ut i fra hvordan du liker å trene. Det er lurt å passe på at målene er realistiske for deg. Når du føler for å ta deg en treningsøkt trekker du en lapp. Etter økten legger du lappen opp i det andre glasset/boksen. På denne måten får man variert trening, samtidig som man ser hvor mange økter man har gjennomført. Jeg liker egnetlig å trene, men er alltid så treng å komme igang. Håper disse små lappene får meg skikkelig igang i 2014! :-) Prøvd dette før?

Ingen kommentarer

Fem om dagen

17.01.2014 kl.13:48

🚬🚬🚬🚬🚬

Skriv en ny kommentar

Anja Bugge

17, Molde

Hei! Jeg heter Anja og kommer fra Molde. Spiller håndball, fotball og blogger da SEFF. Ha en fin dag :-)


Deksler for iPhone
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
hits